Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > El centre  > Identitat gràfica corporativa
 

Identitat gràfica corporativa. Descàrrega de logotips

Logotip CHCC

Des de l’any 2009, coincidint amb la celebració del 25è aniversari de la seva creació, el Centre d’Història Contemporània de Catalunya disposa d’identitat gràfica pròpia. El logotip i la línia editorial l’ha desenvolupat l’estudi Eumogràfic, aplicant els criteris de disseny del Programa d’identificació visual de la Generalitat de Catalunya.

L’imagotip: CHCC

El grafisme vol denotar les tres idees que donen identitat al nostre centre: l’essència, que és el coneixement de la història, i és l’element en què s’ha posat l’accent visual; la personalitat, que ens defineix els trets particulars, com són la catalanitat i la contemporaneïtat; i finalment els valors, que són la racionalitat i l’equilibri, que s’expressa amb la proporció i l’ordre del grafisme.

Composició

El logotip s’ha dissenyat en tres composicions, segons els tipus i les mides dels suports sobre els què s’ha de reproduir. El Programa d’identificació visual de la Generalitat de Catalunya estableix que tots els logotips de les entitats amb identitat gràfica pròpia s’han d’harmonitzar amb el  del Departament al qual estan adscrits. Per aquest motiu, la nostra arquitectura de marca es combina amb el logotip del Departament de la Presidència, seguint els criteris del quadre resum.

Us podeu descarregar les diverses versions, tant del CHCC com del Departament de la Presidència, per mitjà de l'enllaç destacat al peu d’aquesta pàgina.

 



Data d'actualització: 30.03.2011